czwartek, 26 maja 2011

Jak sponsorować? Jak zatem to robić?

Uczą nas wielu technik… począwszy od zwykłych technik
sprzedaży do bardzo manipulacyjnych podejść. Wszystko bierze się
stąd, że początkujący ludzie w marketingu sieciowym za wszelką cenę
próbują kogoś zasponsorować. I z miłą chęcią zapłacą za to by zdobyć
informacje o tym, czy „ą” jest lepsze od „ę”.
Obserwuje ludzi którzy za wszelką cenę próbują przekonać do
swojego produktu, do swojej firmy, czy też do siebie samego jako
najlepszego lidera, który wiele pomoże… Widzę też niestety, że takie
działanie jest nawet skuteczne… choć niestety całkowicie na krótką
metę.
Niesie ono ze sobą proste zależności:

Sponsorowanie na unikalny genialny produkt?
- Tylko czekać, aż pojawi się firma z lepszym produktem… a
osoba sobie pójdzie.
Sponsorowanie na najlepszy plan marketingowy?
- Tylko czekać, aż pojawi się firma z lepszym planem
marketingowym…
Sponsorowanie na Siebie jako na lidera?
- Tylko czekać, aż pojawi się w okolicy lepszy lider…
Można tak wymieniać w nieskończoność…
Jak zatem robić? Jak sponsorować?
Przeciąganie, czyli coś do czego powyższe stwierdzenia z ramki
dążą nie jest więc dobrą metodą… Wystarczy się 5 minut zastanowić,
ile tak przewerbunkowana osoba jest warta… no ale refleksja przyjdzie
za jakiś czas, gdy przewerbowana osoba zostanie tymi samymi
metodami „przeciągnięta” do kolejnej firmy…
Czas zając się więc tym, dzięki czemu możesz zbudować trwały
zespół. Zespół w którym ludzie będą wiedzieli po co są i co robią.
Wymaga to wbrew pozorom mniej pracy... tak mniej pracy. Bo praca
raz wykonana nie będzie musiała być powtarzana, jak w innych
przypadkach... nie będziesz za 18 lat musiał opowiadać ludziom, że od
18 lat zajmujesz się marketingiem sieciowym... nie będziesz miał
takiej potrzeby jeśli odpowiednio zaktywizujesz ludzi ze swojego
zespołu. Jednak by tego dokonać już od samego początku musisz
kierować kandydatów w odpowiednim kierunku.
Zanim przejdziesz do zasponsorowania kogokolwiek, musisz
wiedzieć jedno, dzień przystąpienia do firmy MLM to dzień od
którego Twoja Firma to Twoje Imię, a Twoje logo to Twoje zdjęcie!

Czyli witaj w świecie Marketingów Sieciowych :) gdzie wiele osób
na siłę próbuje się zidentyfikować z jakąś firmą.. a to nie o to do końca
chodzi. Firma z którą współpracujesz w ramach marketingu sieciowego
to Twój partner, partner Twojego prywatnego biznesu.

Jakakolwiek inna firma marketingu sieciowego - MLM nie JEST
TWOJA! - To tylko partner w Twoim Biznesie! Twój biznes, to
Twoje imię i nazwisko, twoje logo to Twoje zdjęcie :)

Firmy i ludzie z którymi pracujesz to Twoi partnerzy biznesowi! W
biznesie jesteś szefem sam sobie! W marketingach sieciowych czasem
znajdzie się jakiś regulamin, ale za to co robisz i czym się zajmujesz
jesteś Ty odpowiedzialny i Ty też powinieneś zbierać owoce dla Swojej
Firmy, czyli dla Siebie! To jest podstawowa różnicą miedzy etatem a
marketingiem sieciowym, pracujesz na własną markę, na własne
nazwisko, z drugiej zaś strony nie musisz robić wszystkiego tego co
prowadząc własną firmę, bo lwią część pracy wykona za Ciebie Twój
partner biznesowy. Partnerzy są jedynie po to by pomagać!
Weźmy przykład www.agrabla.pl - tutaj firma zajmuje się
wysyłkami, kontaktami z producentami, organizacją systemu itd, Ty
zajmujesz się promocją - Ty pracujesz dla siebie. I tak właśnie ma
wyglądać współpraca.
Jeśli potraktujesz współprace po macoszemu... współpraca też
potraktuje Cie po macoszemu, jeśli zaś potraktujesz to jak biznes,
będzie to dla Ciebie biznesem! I przyniesie korzyści takie jakie biznes
powinien przynieść!
To jest podstawa którą musisz zaakceptować i przekazywać
każdemu kandydatowi na partnera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz